Rabu, 19 Mei 2010

aku xblh terima teguran??

X.. sebenarnya aku boleh terima teguran sebab mmg itu yg aku perlukan.. aku perlukan teguran sebab apa yg org tegur utk kebaikan aku juga.. tp hari ni lain.. org yg tegur aku kata, depa tegur sebab syg aku.. hari ni aku pura2 xterima teguran sebab aku pun syg depa yg tegur aku.. maksud aku ialah, aku buat mcm tu sebab aku byk menyusahkan org terutama depa yg mmg care ttg aku.. jadi baik aku jauhkan diri aku dari depa supaya aku xmenyusahkan depa lagi..

Sekarang aku dh hilang org yg boleh bg nasihat kat aku baik dari segi diri aku dan juga dari segi agama.. aku terpaksa.. aku sanggup dibenci sebab bg aku tu la jalan yg terbaik.. aku.. aku dh xdak ayat lg dah.. i'm speechless..

ya Allah kau lindungi la mereka yg selalu mengambil berat ttg aku dan yg selalu memberi nasihat kat aku.. dan Kau tunjukkan la aku jalan kebenaran..

19/5/10 2330

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku dan sesuatu..

aku dan sesuatu..
aku nk jadi superman..