Jumaat, 21 Mei 2010

aku mohon kekuatan

Telah bermacam2 dugaan yg aku terpaksa lalui sekaligus dalam masa yg sama.. Aku tahu masalah aku tidak la sebesar mana tpi aku cuma manusia biasa.. Tpi klu dah terlalu byk dan dalam masa yg sama semua ni berlaku, sapa pun xtahan.. Disebabkan ni, kesihatan aku makin terjejas, sakit kepala aku makin menjadi2.. Aku betul2 xtahan.. Tpi sebagai lelaki aku perlu tempuhi semua ni dengan tabah dan sabar.. Aku mohon kekuatan dariNya dan aku mohon teguh pendirian aku.. Aku tahu aku boleh lakukannya walau seorang diri.. InsyaAllah..:)






Tuhan kami, janganlah jadikan hati kami condong kepada kesesatan sesudah Engkau memberi petunjuk kepada kami dan kurniakan kepada kami rahmat dari sisi Engkau kerana sesungguhnya Allah tidak menyalahi janji.. Ali Imran:8

21/05/10 0828

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku dan sesuatu..

aku dan sesuatu..
aku nk jadi superman..